Voor orders na 10 februari 2022 hebben wij een nieuw garantie portaal
Hier kunt u eenvoudig aangeven waarvoor u een garantie aanvraag wilt doen en eventueel foto’s toevoegen.
Indien nodig sturen we u via deze weg ook een gratis retour label
Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Helaas komt het echter wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hier melding van te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Het kan altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons te melden door te mailen naar info@ledloket.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
E-mail: info@ledloket.nl of gebruik het contactformulier hieronder.
Telefoon: 0541-29 93 20
Adres:
Nijverheidsstraat 2
7591 BM Denekamp
Overijssel Nederland
Social Media: