Bestellen en garantie
Hoe kan ik via de onlineshop bestellen?
Nadat u de gewenste producten hebt uitgekozen, kunt u de gewenste hoeveelheid aangeven. Vervolgens klikt u op het symbool „in de winkelwagen“. Er verschijnt een overzicht van uw winkelwagen en kunt u de gekozen artikelen eventueel wissen of de hoeveelheid ervan veranderen. Vervolgens kunt u de artikelen bestellen. Tijdens de volgende stap kunt u zich registeren. Wanneer u in de toekomst verdere aankopen doet op onze site hoeft u niet nogmaals uw gegevens in te vullen. Naast registeren heeft u ook de mogelijkheid om als gast te bestellen. Indien u dan nog eens bij ons bestelt, moet u uw persoonlijke gegevens nog eens invullen. Na het invullen van de gegevens kunt u de bestelling nog eens controleren en de bestelling afsluiten door deze te versturen. Wanner u de bestelling verstuurd ziet u nogmaals een overzicht. Deze kunt u printen door op het symbool “printen” te klikken
Hoelang heb ik garantie op bestelde waren?
We staan er voor in dat onze producten voldoen aan de overeenkomst die op afstand gemaakt is. Daarnaast voldoen de producten aan de in het aanbod vermelde specificaties. Verder kunt u rekenen op de deugbaarheid en bruikbaarheid van onze producten. Ook wordt er gehandeld in overeenstemming met de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst op afstand bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
Zijn er in de onlineshop ook speciale aanbiedingen?
Voor onze speciale aanbiedingen kunt u rechts bovenaan op de menubalk op Sale% klikken. Daar staan alle aanbiedingen die er momenteel zijn, wij hebben steeds verschillende producten in de aanbieding.
Verzending en levering
Kan ik mijn zending volgen?
Wanneer uw order wordt afgerond ontvangt u een automatische mail, onderaan deze mail vind u de Track&Trace code(s) voor uw bestelling. Het kan voorkomen dat de Track&Trace niet werkt of een oude zending weergeeft op het moment dat u de email ontvangt. Dit komt omdat de zending nog niet ingescanned is door DPD, dit gebeurt vaak rond 18:00, daarna werkt uw code naar behoren.
Is verzekerd transport bij de leveringskosten inbegrepen en welke omvang heeft deze verzekering?
Elke levering die wij versturen is tijdens het transport verzekerd. De kosten hiervoor betalen wij, u hoeft hiervoor niets te betalen. In het geval dat producten tijdens het transport beschadigen, doen wij ons best om u zo snel mogelijk een vervangende levering toe te sturen.
Hoe hoog zijn de verzendkosten en kan ik verzendkosten besparen als ik meer producten in een keer bestel?
Wanneer u voor minder dan €75,- bij ons besteld wordt in Nederland €5,95 verzendkosten berekend. Woont u in België? Dan wordt er €7,50 voor verzendkosten berekend. Bij omvangrijkere bestellingen worden er natuurlijk geen hogere verzendkosten berekend. Wanneer de bestelwaarde hoger ligt dan € 75 worden er binnen Nederland en België geen verzendkosten in rekening gebracht.
Mijn verzend adress is buiten Nederland of België, hoeveel moet ik dan betalen?
Wanneer uw verzendadres buiten Nederland of België is, kunt u bij het afrekenen inzien wat de verzendkosten zijn voor uw bestemming. Ook is het altijd mogelijk om contact met ons op te voor meer informatie.
Door welke dienstverlener worden de waren afgeleverd?
Wij werken samen met DPD. Voor het ontvangen van een pakket moet er eerst getekend worden. Verder is de levering altijd verzekerd tegen beschadigingen die tijdens transport zijn opgelopen. Helaas is het niet mogelijk een vast levertijdstip aan het transportbedrijf mee te delen. Vaak wordt een pakketje bij een DPD Parcelshop bij u in de buurt bezorgt, welke pakketshop dat is, staat vermeld bij het tracking nummer van de zending. Indien u overdag niet thuis bent, geeft u dan a.u.b. een alternatief afleveradres aan, bijvoorbeeld het adres van uw werkplek of uw buurman.
Mijn bestelling is kapot aangekomen, wat nu?
Wanneer uw bestelling kapot is aangekomen, kunt u contact met ons opnemen. Wij vragen u dan altijd om een foto van de staat van de zending. Zodra we die binnen hebben, gaan we zorgen dat u vervangende producten ontvangt. Het kan ook voorkomen dat wij de kapotte producten retour gaan halen.